Nu har vi skickat fakturor på medlemsavgifter till alla som har gett oss sin mailadress. Det går lätt och smidigt för oss och det kostar inget.
Men ännu är det drygt 150 fakturor som vi inte har kunnat skicka på detta sätt utan dem får vi i stället skicka med brev. Det kostar ganska mycket pengar och det ger en hel del extra jobb. Det är ju pengar och tid som vi gärna använder till annat.
Så vi ber dig att komplettera med mailadress.
Då kan vi i stället skicka dessa fakturor med mail.
Enklast gör du det med något av de formulär som finns längst ned på sidan som handlar om vårt Medlemsregister. Där kan du också komplettera med andra uppgifter.
Det du skriver där kommer att skriva över uppgifter som finns i dag.
Lämnar du fält tomma så behålls dagens uppgifter.
Du kan också skicka ett mail till Janne.
Om du gör det i egenskap av kontaktperson är det viktigt att du uppger vem du är kontaktperson för.
Tack på förhand för att du hjälper oss att minska administration och kostnader!